¯`·._.·أهلا ومرحبا بك في منتديات احساس عاشق·._.·°¯
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¯`·._.·أهلا ومرحبا بك في منتديات احساس عاشق·._.·°¯

`·.¸¸.·¯`··._.·حبيبي دايما معاكـ`·.¸¸.·¯`··._.·

الرئيسيةالرئيسية  يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Empty  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bebo2010
عضو متميز
عضو متميز
bebo2010

يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟   يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد يونيو 01, 2008 2:40 am

يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ 509786 كل انسان فى الدنيا ليه تفكيره الخاص وليه طبعه

فهل انت من هو ممكن ان يضحى بكرامته من اجل الحب

كنت بتحبها وكانت كل حياتك ولقتها فى الاخر مش ليك هتفكر انك تسالها ليه عملتى كده ولا مش هتتردد وهتعمل زى الناس اللى بتقول ان الحب مفيهوش كرامه

وهتكمل معاها وتفضل تخدعك بما انك ساكت على كده وبتحبها بجد وجع الحب مش سهل بس لازم الانسان يحسس نفسه انه ليه كرامه مع الانسانه اللى بيحبها

فى ناس بتشوف جرحها بعنيها ومش بتتكلم ليه ؟ هو انت مجبر على كده ؟ الاختيار فى ايدك انت مش حد تانى

اكيد انت لما تخلى كرمتك هى مبداك فى الحياه اكيد حجات كتير هتكون صعبه عليك بس بجد هتكون انسان ليه مبدا فى الحياه

لان محدش فينا يتمنى يتجرح وخصوصا ان اى بنت او ولد ممكن يصتنعو الحب وكانه بجد فهتكون مستنى ايه تانى من حد عرفت انه كان مش......

حكم عقلك قبل قلبك لانو بجد سعات بيكون غلطاااان فى اختياره

فا الانسان يعمل ايه علشان يكون ماشى صح فى حياته ؟

يحكم قلبه ولا عقله ولا الاتنين

يعنى ( الكرامه ) ولا الحب

يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ 428864
bebo2010
عضو متميز
عضو متميز
bebo2010

مُساهمةموضوع: رد: يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟   يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأحد يونيو 01, 2008 2:43 am

مستنية منكم رأيكم وردودكم
analiky
شاعر المنتدي
شاعر المنتدي
analiky

مُساهمةموضوع: رد: يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟   يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء يونيو 03, 2008 2:45 am

بيبو
سلام عليكم
انا لو حصل معايا الموقف دة اقول وبصراحة احسد عليها

كرامتي اهم من قلبي وقبل ما حد يستغرب او يستنكر كلامي اقوله الكرامة مش حاجا ربنا خلقها فينا لاء
الكرامة دي الانسان ذات نفسه مش جزء منه ولو انت او انتي حافظت او حافظتي علي كرامتكم صدقوني مش هتحتاره ابدا خالص ومش هتندموا عارفين ليه علشان القلب دة مثلا حلقة والكرامة دايرة يبقي مش صح اننا نسيب الكبير ونهتم بالصغير وشكرا يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ 478125

اخوكم صلاح الدين ابو اية
انا ليكي شاعر المنتدي
bebo2010
عضو متميز
عضو متميز
bebo2010

مُساهمةموضوع: رد: يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟   يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء يونيو 04, 2008 7:13 pm

ميرسى ياصلاح على مرورك ورأيك دة وانا عن نفسى رأيى ان كرامتى فوق كل شىء يعنى ممكن ادوس على قلبى علشان كرامتى لأن الانسان من غير كرامة كأنة مش عايش
shaymaa
ملكة المنتدي
ملكة المنتدي
shaymaa

مُساهمةموضوع: رد: يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟   يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالأربعاء يونيو 04, 2008 8:49 pm

اكيد انا من رأى بيبو بالظبط
كرامتى فوق كل حاجه

مشكوره ياقمر على مواضيعك الجامده

يعنى الحب ولا الكرامة ؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ما هوه الحب؟
» [b]الحب؟؟؟[/b]!!
» معني الحب اية؟
» اعمدة الحب
» هل يموت الحب ؟